Wednesday 27 November 2013

Algenn - Formula Umum Kesihatan Dan Awet Muda



ALGENN - Formula kesejahteraan lengkap lebih 12 kombinasi semulajadi ramuan dikaji dan terbukti lazat dan mudah diambil.

Algenn - produk kesihatan dan anti penuaan ilham terbaru Prof Dato Dr Noordin Darus yang sebelum ini telah mengilhamkan Penapis Air RxWater. Algeen menggabungkan ramuan semulajadi yang terbukti dalam jus yang lazat menggabungkan Rumpai laut, Ekstrak goji, Saffron, Delima, Guarana, Minyak zaitun, Biji Anggur, Tomato, Maquiberry, Acerola Cherry & Biji sawi.

Algenn mudah diambil sebagai pemangkin tenaga harian, formula awet muda dan kesejahteraan keseluruhan badan.
Adakah anda mengalami masalah kurang tenaga dalam menjalankan aktiviti harian? Lemah lesu di tempat kerja? Kulit kelihatan kusam dan tak bermaya? Pemakanan tidak menentu dan tak seimbang? Selalju jatuh sakit dan kesihatan tak menentu?

Jika dibiarkan berlarutan, anda mungkin akan:-

* Menghidap masalah kesihatan kronik
* Hilang konsentrasi sewaktu bekerja
* Hilang tenaga ketika bersama isteri dan keluarga
* Sukar melibatkan diri dalam aktiviti sosial


Formula semulajadi Algenn bersedia membantu anda!

Algenn merupakan minuman kesihatan yang menggabungkan ramuan semulajadi yang terbukti dalam jus yang lazat, Algenn mudah diambil sebagai pemangkin tenaga harian, formula awet muda dan kesejahteraan keseluruhan badan.

Algenn membantu anda untuk :-

* Meningkatjan tenaga harian
* Meningkatkan sistem imun badan
* Menyingkirkan toksin dalaman
* Mencerdaskan minda
* Mengembalikan awet muda

Kombinasi Ramuan Terhebat yang terdapat dalam Algenn :-

Rumpai Laut

Kajian menunjukkkan Rumpai Laut mengandungi 20 kali ganda lebih mineral, vitamin dan asid amino berbanding sayuran biasa. Sesetengah Rumpai Lauit didapati mengandungi 10 kali lebih ganda kalsium berbanding suus. Kajian menunjukkan keberkesanan Rumpai Laut menghalang masalah sendi, menguatkan sistem imun badan dan untuk awet muda.

Ekstrak Goji
Digunakan dalam Perubatan Tradisional oleh rakyat China selama 5000 tahun. Goji didapati mengandungi kandungan anti oksida yang tinggi. membantu memperlahankan proses penuaan, mengembalikan keanjalan kulit dan mengekalkan kesihatan mata.

Saffron

Herba Saffron juga dikenali sebagai Emas Padang Pasir, terkenal sebagai penyembuh sejak berkurun lamanya. Digunakan di dalam perubatan Yunani dan Ayurveda di India untuk merawat pelbagai penyakit seperti arritis, sehinggalah kepada mati pucuk dan ketidaksuburan. Sesetengan masyarakat terutamanya wanita menggunakan saffron selepas tempoh bersalin bagi menguatkan rahim dan melancarkan perjalanan darah.
Algenn juga diperkaya dengan Ekstrak Guarana, Maquiberry, Acerola Cherry, Tomato, Buah Delima, Minyak Zaitun, Biji Anggur dan Biji Sawi.

Cara Pengambilan :
1 sudu besar Algenn 2 atau 3 kali sehari - sebelum makan.



Harga RM 280  termasuk keahlian dan  postage
Hubungi Aida 0196349342

No comments:

Post a Comment