Saturday 9 November 2013

Kenapa Anda Harus Memilih RXi?



Kenapa Anda Harus Memilih RXi?

1- Syarikat kukuh dgn bangunan 8 tingkat milik sendiri, hasil berjuang selama 10 tahun..

2- Produk formula sendiri oleh Prof Dato' Dr Noordin Darus, seorang doktor dan pakar pemakanan.. Beliau merupakan bekas Penasihat pemakanan di Majlis Sukan Negara.

3- Management RXi diiktiraf oleh badan yg menyelenggara industri MLM negara.. Sbg bukti, CEO RXi En.Najmi merupakan satu2nya anak melayu yg menjadi B.O.D di DSAM (Direct Sales Association of Malaysia) manakala 8 org BOD yg lain adalah berketurunan Cina.

4-RXi yg sebelum ini dikenali sbg worldwellness network adalah merupakan 'The Best Paymaster'.. Bonus dibayar tanpa gagal..

5- Syarikat yg memiliki jawatankuasa syariah sendiri bg memastikan perniagaan tidak melanggar hukum.

6- CEO merupakan peguam dan isteri Pengasas, merupakan seorang majistret..Ini amat meyakinkan kita bahawa pihak syarikat pasti mendahulukan perundangan.

7- RXi adalah syarikat berdaftar dan plan yg diluluskan oleh KPDNKK.. Dan plan RXi adalah plan MLM yg menepati status PATUH SYARIAH.

8- Produk yg luarbiasa. Mampu membantu masyarakat ya
ng memerlukan bg memperbaiki kesihatan diri.
9- Pelan Pemasaran yang berkelajuan tinggi. Mampu memberi pulangan besar yang segera..

10- Modal permulaan yang rendah dan mampu dimulakan oleh siapa sahaja. Pelan yang tidak membebankan dgn pakej rendah.

Semua produk-produk dalam RXi ialah ciptaan dan hasil Prof. sendiri, jadi apa-apa persoalan boleh di ajukan terus kepada Prof. Malah, Prof. juga ada klinik sendiri di HQ WWN Petaling jaya untuk membantu pesakit-pesakit kronik seperti kanser melalui rawatan beliau. Appointment boleh dibuat dan boleh direct beritahu saya jika ingin membuat rawatan atau membantu keluarga dan rakan-rakan.
IF YOU THINK WELLNESS IS EXPENSIVE.......TRY ILLNESS
-Prof. Dato' Dr. Noordin Darus-

No comments:

Post a Comment