Saturday 23 November 2013

Konsep Rawatan RX Crystal


CARA MENGGUNAKAN RxCRYSTAL
RxCrystal Didalam setiap kotak RxCrystal terdapat 15 folder RxCrystal didalamnya dan didalam setiap folder tadi mengandungi 2 sache. Ambil 1 sachet (0.1g) hablur 2x sehari - sebelum tidur dan selepas bangun (ketika perut kosong). Selepas 1/2 jam bolehlah anda menjamah makanan.
Anda hanya perlu metakkan hablur kristal (1 sachet) tersebut di bawah lidah dan biarkan ianya larut sendiri. Manakala bagi anak kecil, anda boleh hancurkan kristal tersebut dan kemudian letakkan ia dibawah lidah kanak-kanan tersebut.
Disamping itu, ketika mana RxCrystal menjadi cair didalam mulut anda maka jangan lupa untuk berdoa dan memohon kepada Allah supaya, penyakit anda dapat disembuhkan. Ingatlah, hanya dengan izin Allah sahaja penyakit anda tadi dapat diubati.
Bagi individu yang tidak mempunyai masalah kesihatan dan ingin menggunakan RxCrystal untuk meningkatkan lagi tahap kesihatan, maka anda bolehlah mengamalkannya 1x sehari. Rasa RxCrystal ini mungkin berbeza-beza mengikut tindak balas tubuh / penyakit yang anda alami. Ada yang merasa kelat, masam, pahit, manis dan sebagainya.
NOTA: Bagi setiap kotak RxCrystal membolehkan anda melakukan program rawatan RxCrystal selama 15 hari. RxCrystal tiada pantang-larang. Jadi anda dinasihatkan supaya tidak berhenti dari mengambil ubat-ubatan yang telah dibekalkan oleh doktor ketika melakukan program rawatan RxCrystal tersebut. Anda boleh terus berhenti daripada mengambil ubat-ubatan tadi apabila disahkan pulih oleh doktor.

Perubatan konvensional hanya menghapus simptom dan bukannya punca masalah. Rx Crystal bertindak sebagai proses PEMETAAN (Agen Rujukan) yang menjadi cermin untuk duplikasi menjana sel-sel baru. Pada peringkat awal, antigen/pola asing akan dileraikan sepenuhnya. Kemudian, bahagian-bahagian yang berfungsi akan bergabung untuk menghasilkan stem cell yang sihat.

Formula hablur 100% natural yg boleh bantu lebih drpd 50 jenis pnyakit.Di antara penyakit yg telah mendapat maklum balas positif termasuk darah tinggi,kencing manis dan arthiritis. Begitu juga dengan pesakit kanser,peparu,serviks & payudara-ada yg telah melalui rawatan menggunakan RX CRISTAL.
Senarai masalah kesihatan yang boleh dibantu RX CRISTAL semakin bertambah dari hari ke hari..

RX CRISTAL bertindak ke atas STEM CELL.
STEM CELL adalah ibu sel di dlm dlm tulang sum sum. STEM CELL mengeluarkan sel stiap hari dalam kuantiti yang banyak bagi menggantikan sel2 yang sudah mati dlm tubuh badan.



No comments:

Post a Comment